lørdag den 30. juli 2011

Crest white stripes supreme

Så i dag fik jeg en pakke fa England med dem her.


Og jeg er MEGET spændt. De skulle være de bedste hjemme blegnings dimmere på marked. Og de fås kun meget få steder ( det er en lidt stærkere version af de alm crest white stripes) Har så lige prøvet dem nu her for førset gang og naturligvis kan jeg ikke se nogen foskel, selvom jeg lidt troede jeg kunne. Men mine tænder følels dog meget renere allerede. Ved ikke helt hvordan det hænger sammen men jeg klager ikke.(Whaaaat, weird I know) Jeg er blevet advaret om forbigående smerte i tænderne under og efter brug af dette produkt. Det mærkede jeg desværre også lidt, men kun lidt til allerede første gang. Men det er til at holde ud især hvis resultatet blir som ønsket :)
Jeg skal bruge dem 2 gange dagligt i 21 dage for optimalt resultet Det laaaang tid at vente. Men sådan er det når kun det bedste er godt nok

I will keep you uo to date.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar